numery katalogowe części gaźników

Menu

Patrzysz na wypowiedzi znalezione dla zapytania: numery katalogowe części gaźników





Temat: Przepustnica w GDi jak najlepiej czyścić?
Panowie (i nieliczne Panie),

W weekend zamierzam przeczyścić po raz pierwszy (po raz pierwszy dla mnie, gdyż poprzedni właściciel serwisował samochód w ASO, więc wierzę, że regularnie była czyszczona) przepustnicę w mojej Cari. Wurth do czyszczenia gaźników już do mnie jedzie, sobotni poranek mam wolny, forum przetrząśniete pod kątem tej czynności, więc wszystko wygląda obiecująco. Pomyślałem jednak sobie, że niegłupim pomysłem byłoby założyć nową uszczelkę - tym bardziej, że kilka osób wspominało, że jej koszt jest niewielki i waha się między 20 a 30 zł. Zadzwoniłem do ASO w Gdańsku a tam zaśpiewali mi za nią ok. 100 zł. i czas oczekiwania 5 dni. Gdańskie ASO Mitsu znaje jest z tego, że do takich nie należy, więc przez kolegę skontaktowałem się z olsztyńkim - tam "tylko" 96 zł.

W związku z tym mam pytanie - czy ktoś z Was zna i może mi podać oznaczenie (numer katalogowy) oryginalnej uszczelki pod przepustnicę pasującej do poliftowej Carismy II 1,8 GDI oraz podpowiedzieć gdzie najlepiej jej szukać? Większość części kupuję w IC, ale bez numeru katalogowego oryginalnej uszczelki mi nie ściągną. Jutro przekręcę do Japaneze, może on logiczną cenę zaproponuje. Macie może jakieś inne sugestie gdzie szukać takiej uszczelki w normalnej cenie, gdyż 100 zł. to według mnie już gruba przesada

Pozdrawiam,
Mel



Temat: Części zamienne do suzuki GS500
hello
Już raz pisałem na forum o oddławianiu GS-a ale po problemach moj post znikł wiec postaram się go odtworzyć.
Ja w swoim obcowaniu z GS-ami spotkałem się z dwoma metodami dławienia. Pierwszy sposób dotyczący roczników 1989 - 1993 znajdziesz na mojej stronie której adres masz w podpisie. Drugi sposób zastosowany w roczniku 1998 masz opisany na stronce http://www.motorrad-stolz.de/forum/messages/973.html niestety po niemiecku wiec musisz sobie rozkodować . Sam dobrze niemieckiego ne znam ale miej więcej wiem że chodzi tam o wymianę dysz głównych na 115, wymianę przepustnic (lub zaklejenie w niej kilku otworków) i wymianę sprężyny przepustnicy. Nie wiem dokładnie w jaki sposób jest dławiony twój GS ale mysle że zastosowano w tym wyapdku tą drugą metodę. Twój motór był napewno sprowadzany wiec zajrzyj do Briefu tam bardzo często jest napisane w jaki sposób motocykl był dławiony. Dobrze byłoby też rozkręcić gaźniki i poprostu je oblukać. Jeśli chodzi o dysze to dostaniesz w larssonie i jeśli w modelu 2001 masz gaźniki MIKUNI i dysze będą miały taki sam kształt jak te zaprezentowane na mojej stronie to numer larssona dyszy 115 jest następujący 3470099 (dzysze z tableki SOLEX & MIKUNI). Jest jeszcze tabela z dyszami MIKUNI ale mają one inny kształ. Oczywiście przed zamówieniem upwnij się czy numery katalogowe nie uległy zmianie.
W razie jakichś pytań daj znać.





Temat: Prosba - gaznikowiec a Warszawie




Czesc,


ul.Szarych Szeregow - obok warsztatu gdzie byl Pachulski (ten od


tlumikow)

Gosciu naprzeciwko Warsowinu nie chcial sie nawet zastanowic czy jest w
stanie naprawic mi gaznik w moim Peugeocie 605.
Nawet nie otworzyl maski zeby zobaczyc jaki gaznik (Solex czy Weber - bo
wkladali obydwa), nie mowiac juz o tym, ze mialem spisane czesci, ktore
trzeba wymienic (wraz z numerami katalogowymi). Dostalem ten spis,
oczywiscie z okresleniem jaki typ i model gaznika mam w aucie od
zaprzyjaznionych chlopakow w serwisie Peugeota. Zreszta oni mi
poradzili, zebym zrobil to poza serwisem u dobrego gaznikowca, bo bedzie
o polowe taniej niz u nich.
Mieli racje. Zrobilem to w tym warsztacie na Szarych Szeregow.

Nie twierdze, ze gosciu z Grzybowskiej nie jest najlepszy w Warszawie,
ale niestety z jego winy nie dal mi szansy sie o tym przekonac :-((

Pozdrawiam

Grzegorz P.





Temat: kilka problemow z R5 FIVE 1,1 91r (5-drzwi)
Bardzo dziekuję za informacje.
Półoś lata w skrzyni a przy piaście jest Ok - może to tylko simmering (ma ktoś jakiś numer katalogowy np Corteco ?)
Wymieniłem już łożyska (VKM), tarcze (Brembo), końcówki drążków (Ocap), sworznie wahaczy (Ocap), klocki (Lucas), linke prędkościomierza (ADriaAuto) oraz komplet filtrów (Clean) i wyszło mi 438 brutto (minus VAT i dochodowy bo autko wrzuciłem w firmę to nie są wielkie pieniądze a jezdzi sie zupełnie inaczej ) Myślę, że jak jeszcze zrobię z ta półosią, wymienię amortyzatory i sprężyny, gażnik (ten ma jakieś problemy chyba jest "dorabiana" dysza powietrza bo się potrafi sama odkręcic i sa problemy bo gasnie) oraz wytne jakies pół bagaznika (niestety był bity bo szpachli jest od metra ale już mam upatrzona Renię na szrocie to sie wspawa) to będzie już naprawdę wszystko i wtedy bedzie czas na dodatki typu centralny i takie tam.
Podoba mi się to autko a ze pracuje w firmie z częściami (niestety do aut włoskich) to nie jest tragicznie.
Wygrzebałem w magazynie pompę paliwa z Magneti Marelli MMPB288 i wychodzi mi cena "dla mnie" 18,50 netto tylko nie mogę w katalogach znaleźć czy bedzie pasowała do mojej Reni - za taka cene to wymienie nawet jesli nie jest to w tej chwili konieczne.
pozdrawiam

a ze się tak dopytam to zapalanie na "button" to jak można wykonać ?




Temat: [B3 1,8 gaznik] Wymiana oleju w skrzyni
Witam,
Ostatnio dwa dni mialem problem mianowicie nie wchodzila jedynka ani wsteczny na wygaszonym silniku wchodzily bez problemu.
Znalazlem ze olej moze byc zagesty wiec jak juz wbiulem bieg polatalem troche po miescie i zaczely biegi wchodzic wczoraj bylo juz ok.
Obiecalem sobie ze nie oddam auta do mechanika bo umawial sie ze mna a potem wywijal kota ogonem, wiec pozostaje mi samemu zmienic olej w skrzyni.
Olej jaki wybralem to Mobil 1 75W90SHC lub Castrol DynaDriver 75w90

Najwazniejsza sprawa jaki symbol w katalogu czesc do audi maja uszczelki od spustu oleju w skrzyni i uszczelka korka wlewu oleju do skrzynki.
Byl bym bardzo zobowiazany

Przy okazji moze ktos ma uszczelke od spustu oleju w silniku.
Albo wie gdzie moge to zamowic bez numerow katalogowych.
Z gory dzieki



Temat: Jaki silniczek jest lepszy 2.0 DOHC czy 1.4 16V Rovera??
blednie myslisz ze wszystkie te rozwiazania sa skierowane na uzyskanie max mocy, chodzi tez o bezobslugowsc, trwalosc, niskie spalanie i KONTROLE EMISJI SPALIN !!!, obecnie jest to ECD3 , dalej kulture pracy, cichosc

A co mnie moze obchodzic emisja spalin, mam auto które wyjechało z fabryki na gazniku i chetnie wstawiłbym tam spalarnie odpadów Ja tam lubie słyszec silnik jak pracuje , trwałosc - to juz było i nikt nie zaprzecza ze rover jest bardziej trwały(wykonanie)

ja z koleji proponuje poczytac caly dzial DOHC na fsoak

A ja technike

nie wierze ze w aso fiata nie mozna dostac czesci do tak popularnego i dobrego silnika

To nie jest wina konstrukcji silnika tylko polityki koncernu fiata. Do japonców jest tak samo. Tylko mercedes jest tutaj chlubnym wyjatkiem. Ja sobie dam rade, bo wiem co od czego pasuje. W sklepach i w ASO nie wiedza Jak pójdziesz i poprosisz uszczelke wydechowa do fiata 132 to spojrza na ciebie jak na debila i powiedza : Panie czesci do tak starego fiata nie mamy , szkoda tylko ze nie wiedza ze lezaca na półce uszczelka wydechu do tipo 8v jest taka i ma taki sam numer katalogowy !!!! Podobnych przykładów moge wypisac sporo.

a ty miales rovera ze wyspisujesz takie rzeczy ??
czego napisales ze silniczek miales czysty ??? juz nie jest ??
Czyli Senn moze wypisywac Takie rzeczy mimo ze nie ma fiata, a ja jak nie mam rovera to juz nie ? A silnik dalej mam czysty

nie bede tu pisal ile silnik rovera 2.0 16V ma w serii, a ile mozna z niego wycisnac bo znowu za duzo materialu bedziecie mieli do czytania
No uchyl troche r?bka tajemnicy, bo ja znalazłem tez mocnego zawodnika

pozatym nie wyjedzaj juz tu z lancia bo lancia to lancia nie fiat
to tak jakbym ja pisal ile ma bolid F1

Power Train LTD i Catercham(chyba tak to sie pisze) to tez nie ROVER wiec po co ta gadka w ogóle ?

aha proponuje jescze lekture broszury informacyjnej firmy powertrain a tam wykresow silnika 1.4 ktorego 90 % max momentu jest juz dostepne od 3 tys obortow !!

90 % momentu 1,4 to jakies 114 Nm, mniej niz w ohv. 2,0 90 % momentu ma juz ponizej 2000



Temat: StuG IV z rzeki
Witam podaje pare zdań od osoby bliskiej temu projektowi
Witam Wszystkich
Parę słów i informacji z bieżących wydarzeń:
1. Zdjęcia: mam mnóstwo zdjęć i na dniach prześlę je do Bociana i poproszę o założenie galerii. Nie mam czasu ich porządkować więc mogą być troszkę pomieszane.
2. Stug:
zaczęliśmy od dokładnego umycia i pozbycia się resztek błota. Trwało to praktycznie dwa dni. Wewnątrz było jeszcze troszkę drobiazgów wyposażenia : działa i osobistego załogi. Po w miare dokładnym umyciu wyjeliśmy silnik.
Uszkodzenia: w 100% pompa paliwa, gaźniki,pompa wody. Zerwane z mocowania górne koło pasowe. Uszkodzone pokrywy zaworów, koła rozrządu oba. Uszkodzona lewa -patrząc od strony koła pasowego)głowica. W 80% uszkodzony elektryczny rozrusznik i prądnica. Nie wiemy w jakim stanie jest rozrusznik od korby. Blok wyglada na cały. Nie uszkodzony spód. Po zdjęciu klawiatury okazało się tłoki zalane są szlamem. Wypłukaliśmy to i pokazały się tłoki. Śladowa ilość nagaru na tłokach i brak zniszczeń na zaworach i gniazdach rokuje dość dobrze na przyszłość. Zalaliśmy wszystko olejem i poskręcaliśmy do kupy. Wszystkie śruby wyluzowane,przesmarowane i zakręcone z powrotem.Nie udało nam sie poszukać żadnych numerów ani bić.
Skrzynia biegów: dziś wyjęliśmy skrzynię. Nie znamy technologi montażu i parę razy musieliśmy się głęboko zastanowić: ...jak oni to zmontowali. Wyjęcie tak aby nic nie uszkodzić trwało praktycznie cały dzień. Skrzynia jest w idealnym stanie - zewnętrznie- wszystko się obraca, biegi wchodzą lepiej niż w moim aucie. Na skrzyni jest dosć dużo oznaczeń: część to zapewne numery katalogowe i numery odlewów. Jest też piękny numer seryjny 101772 SSC (lub SSG) 76 dko oraz numer kontroli ( piękna gapa) WaA035.
Bardzo ładnie zachowały się gumowe sprzęła wałów bocznych. Na nich jest całe mnóstwo znaków, symboli i numerów.
Jutro postaramy się rozpołowić skrzynię wypłukać, zalać świeżym olejem i odstawić.
Wał: wał jest cały. Wieloklin nie ruszony. Bez problemów dał się wyjąć.
Podwozie: układ jezdny jest cały. Uszkodzona jest lekko jedna rolka.Po odkręceniu kap ujrzeliśmy biały smar. Łożyska raczej są wszystkie całe. Gąsienice są całe nigdzie nie uszkodzone ale to będzie można ocenić dopiero po ich rozpieciu i dokładnym przegladzie.
Zdjęliśmy także podstawę działa.
Teraz rzecz mało przyjemna i dla nas irytująca. Muszę odejść od tematu konserwacji pojazdu a poruszyć inny temat. Jeszcze przed wyjazdem do Grzegorzewa w trakcie luźnej rozmowy pojawił się problem broni osobistej załogi. I wtedy tez wyraziłem pogląd że jeżeli tam coś będzie to należy to natychmiast wyrzucić z powrotem do tego mułu.
Na nasze nieszczęście w wannie jeszcze coś było. Nie udało się tego przed Wami ukryć. Poszukiwacze sensacji czujnym okiem wyłowili i pokazali całemu światu to epokowe odkrycie. Od trzech dni raz po raz pojawiją się na forum dociekliwe pytania : co zrobiliśmy z tym najcennejszym fantem Grzegorzewa ? A nóż nie ma go juz w kraju ? A może ... A może ,.... Wyrzuciliście Warsa a to on był specjalistą od tych spiskowych teorii. Czyżby urodził się następca ? Broń- wszystkie egzemplarze bo o paru nie wiecie- zostały zdeponowane -rozkazem dowódcy Centrum- w magazynie broni CSWL Poznań. Ale przepisy mówią wyraźnie że w magazynie ma być broń, a to co my przwieźliśmy to była kupa gówna i mułu. Co ten magazynier ma wpisać na stan ? Może przeleżało by to spokoje jeszcze parę dni ale- nie. Głupota- bo tak to trzeba nazwać- co po niektórych spowodowała że dwóch ludzi musiało zająć się czyszczeniem tego złomu aby można to było zdeponować. Dwóch ludzi mogło zajać się naprawdę czymś pożytecznym. I w tym miejscu koledzy prosili o przekazanie bardzo "serdecznych" podziękowań koledze. Całość będzie eksponowana z resztą rzeczy musi być jednak przedtem przejrzana przez zbrojomistrza a w Muzeum muszą powstać warunki do ekspozycji broni. A mówiłem wyrzuć do Rgilewki.
Kolejne etapy czyszczenia tego co kiedyś było bronią zostały również uwiecznione na zdjęciach. Prześlę je do galerii. Możecie je sobie wydrukować i dzień w dzień oglądać. Do znudzenia.
Od dwóch lat wszyscy dokładamy z własnych kieszeni do tego niemieckiego złomu. Mamy z tym tylko mnóstwo problemów i kłopotów. Nie żądamy niczego w zamian robimy to tak chcemy. Ale Panowie odrobinę zaufania. Nie każdy w tym kraju myśli tylko o tym aby coś podpieprzyć.

Pozdrawiam Jacek

Powered by MyScript